تفاوت قوانین زندگی و خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 159
:: باردید دیروز : 354
:: بازدید هفته : 870
:: بازدید ماه : 5400
:: بازدید سال : 10466
:: بازدید کلی : 10466

RSS

Powered By
loxblog.Com

تفاوت قوانین زندگی و خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی
یک شنبه 14 مرداد 1403 ساعت 9:41 | بازدید : 17 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


قوانین اقامت برای سرمایه گذاری در قبرس از طریق خرید ملک در قبرس شمالی و جنوبی مشابه و دارای تفاوت هایی است. اولین تفاوت قوانین اقامت برای خرید ملک در قبرس جنوبی و شمالی مربوط به موقعیت قبرس جنوبی در اتحادیه اروپا است، زیرا مردم به شورای وزیران گفته اند که در این زمینه کالا بخرید.

اخذ اقامت دائم قبرس جنوبی به افراد امکان سفر به کشورهای اتحادیه اروپا را می دهد. محدودیت های خرید خانه برای متقاضیان مهاجرت قبرس جنوبی شامل محدودیت در متراژ خانه و عدم حق خرید ملک بالاتر از 4014 متر می باشد.

با این حال، گرفتن اقامت هنگام خرید ملک در قبرس شمالی آسانتر است و اولین دلیل آن این است. قیمت ملک ارزان تر از قبرس جنوبی است. شرط خرید خانه در قبرس شمالی این است که هر فرد فقط می تواند یک ملک بخرد و برای اخذ اقامت قبرس باید در زمان خرید ملک 5% مالیات بپردازد.

قوانین اقامت برای خرید زمین در قبرس جنوبی

در مورد قوانین اقامت برای خرید ملک در قبرس جنوبی باید گفت; قبرس جنوبی به دلیل اینکه در اتحادیه اروپا قرار دارد، هنگام اعطای اقامت از طریق خرید ملک به متقاضیان، قوانین خاصی را اعمال می کند و افراد برای خرید خانه و یافتن مکانی در قبرس جنوبی باید مراحل خاصی را طی کنند و دقت لازم را طی کنند.

قوانین اقامت برای خرید ملک در قبرس شمالی

مجوز هیات وزیران در هنگام خرید ملک و تنها اجازه خرید حداکثر 1338 متر مربع از قوانین مربوط به اقامت و خرید ملک در قبرس شمالی می باشد که تمامی افراد باید دستور آن را رعایت کنند. بخواهید در این قسمت از قبرس بمانند، در غیر این صورت اجازه اقامت در قبرس را نخواهند داشت.

مزایای خرید ملک در جنوب و شمال قبرس

خرید ملک در قبرس مزایای زیادی دارد که با توجه به شرایط هر فرد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال کسانی که به طبیعت زیبا و نفس گیر علاقه دارند با خرید ملک در قبرس در یکی از زیباترین نقاط جهان زندگی خواهند کرد. خرید ملک در قبرس مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سود سالانه با خرید ملک

اخذ اقامت دائم قبرس

اخذ پاسپورت اتحادیه اروپا با خرید ملک در قبرس جنوبی

در مکانی آرام و امن زندگی کنید

بازار کار خوب به دلیل صنعت توریسم قوی

بهره مندی از حقوق شهروندی با اخذ اقامت دائم

این کشور جمعیت کم و آرامش بالایی دارد

امکان سفر به تمامی کشورهای اروپایی بدون ویزا

امکان اخذ محل سکونت برای شخص اصلی، همسر، فرزندان و والدین متقاضی و همسر وی

وقتی با پول ملک می خرید، خانه از ابتدا تضمین شده است، نیازی به جابجایی نیست

ارزش ملک شما هر سال به یورو افزایش می یابد.

هزینه زندگی در قبرس و یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است.

اگر قصد مهاجرت به کشور ثالث را دارید، مهاجرت از قبرس راحت تر از ایران است.

معایب خرید ملک در قبرس شمالی

ریسک خرید ملک در قبرس شمالی را می توان در عوامل مختلفی از جمله ریسک سیاسی، ریسک قانونی، توجه به پارامترهای اقتصادی در نظر گرفت. شایان ذکر است که این خطرات مختص قبرس شمالی است و باید هنگام خرید ملک در هر کشور خارجی مورد توجه قرار گیرد. همچنین مهم است که خریداران و سرمایه گذاران خارجی تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از تصمیم گیری از مشاوره حرفه ای استفاده کنند.

ریسک سیاسی: قبرس شمالی در سطح بین المللی به عنوان یک کشور سیاسی مستقل به رسمیت شناخته نمی شود، به این معنی که قوانین و مقررات در زمینه خرید و فروش ملک مسکونی در قبرس شمالی توسط سایر کشورها به رسمیت شناخته نمی شود و خریدار با مشکلات زیادی مواجه است.

خطرات حقوقی: اختلاف بر سر مالکیت ممکن است ایجاد شود و این اختلافات باید در قبرس شمالی حل و فصل شود.

خطرات زیست محیطی. قبرس شمالی در منطقه ای واقع شده است که در معرض زلزله و سایر بلایای طبیعی است. این ممکن است امنیت ملک خریداری شده را به خطر بیندازد.

مالی: واحد پولی که در قبرس شمالی استفاده می شود، به این معنی که خریدار از طریق آن املاک و مستغلات خریداری می کند، لیر ترکیه است که در نوسان است. این می تواند ارزش ملک خریداری شده را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به زیان مالی شود.

مشاوره حقوقی برای خرید ملک در قبرس

نتیجه خرید ملک در قبرس بسیار ارزشمند است و یکی از مزیت های خرید ملک در قبرس اخذ اقامت دائم و شهروندی یک کشور اروپایی است اما بهتر است مزایای مالی انجام این کار را در نظر بگیرید. اگر قرار است به این موضوع توجه شود، مواردی مانند نرخ رشد قیمت ملک و وضعیت قیمت ها در صنایع مختلف نیز باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. شاخص ها و استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری نیز باید به دقت مورد توجه قرار گیرند. در مورد مالیات، باید توجه داشت که مالیات در قبرس برای املاک تجاری بالاتر از املاک مسکونی است. به طور کلی بهتر است این روند را با یک مشاور مهاجرتی معتبر طی کنید تا از هرگونه آسیب و سوء استفاده جلوگیری کنید. ملک پور با تجربه در زمینه مهاجرت به قبرس و روش های مختلف مهاجرت به سوالات شما پاسخ می دهد و شما را در مراحل خرید ملک در قبرس راهنمایی می کند. توصیه می شود محصول مسیر مهاجرت سبز را از وب سایت سازمان امتحان کنید تا مانند یک مشاور با تجربه مهاجرت به شما در تصمیم گیری در مورد فرآیند مهاجرت کمک کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: